Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GLASER do Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) SWAG
Silnik FILTRON Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) FILTRON
Silnik REINZ Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik VALEO Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) VALEO
Silnik OEM Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) OEM
Silnik TOPRAN Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) TOPRAN
Silnik IPARTS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) IPARTS
Silnik FA1 Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) FA1
Silnik INA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) INA
Silnik JAPKO Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) JAPKO
Silnik CONTITECH Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) CONTITECH
Silnik K&N FILTERS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik GATES Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik BLUE PRINT Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) HART
Silnik MEYLE Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) MEYLE
Silnik ALCO FILTER Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) CHAMPION
Silnik MULLER FILTER Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PURFLUX Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik GSP Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) GSP
Silnik PAYEN Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) SKF
Silnik SNR Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) SNR
Silnik VAICO Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) VAICO
Silnik ABAKUS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) AE
Silnik AISIN Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BIRTH Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) BUGATTI
Silnik CLEAN FILTERS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik DRI Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) EPS
Silnik ERA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) GK
Silnik GLASER Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) KW
Silnik KWP Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik NE Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) NK
Silnik NPS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) NPS
Silnik NTY Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A3 Limousine (8YS) 40 TDI quattro sedan 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.12 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GLASER

14 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLASER
5.0 (1)
Kod produktu:
70-31414-10
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
70-31414-10
Jednostka:
szt
Materiał:  Silikon
Cecha chemiczna:  Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Cecha chemiczna:  Trwały elastycznie
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Kolor:  Antracytowy
Pojemność [ml]:  70
Wersja:  Dichtmasse
Zakres temperatury do [°C]:  300
Rodzaj połączenia:  Tubka
Tylko w połączeniu z:  70-31415-00
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
T84884-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
T84884-00
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny wielokątny
Długość [mm]:  209
Do 100 dni na zwrot
255,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
P93988-01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P93988-01
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z ramką wspornika
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
H85080-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H85080-00
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,55
Średnica [mm]:  82
Ilość otworów:  1
Tylko w połączeniu z:  14-12718-01
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
H85080-20
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H85080-20
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,71
Średnica [mm]:  82
Ilość otworów:  3
Tylko w połączeniu z:  14-12718-01
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
X90714-01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X90714-01
Materiał:  Metal
Do 100 dni na zwrot
GLASER
5.0 (1)
Kod produktu:
X90715-01
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X90715-01
Materiał:  Metal
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
H85080-10
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H85080-10
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,63
Średnica [mm]:  82
Ilość otworów:  2
Tylko w połączeniu z:  14-12718-01
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
N96058-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
N96058-00
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
P93891-01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P93891-01
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  26
Średnica zewnętrzna [mm]:  41
Szerokość [mm]:  8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
P93901-01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P93901-01
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
D90499-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
D90499-00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelki głowicy cylindra
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
V90777-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
V90777-00
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
X90806-01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X90806-01
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze