Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) MAHLE
Silnik VALEO Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) VALEO
Silnik FA1 Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) FA1
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HENGST FILTER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HART Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) HART
Silnik OEM Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) OEM
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) GATES
Silnik INA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik ABAKUS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) AE
Silnik ALCO FILTER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AMC Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) AMC
Silnik BGA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BUGATTI Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) BUGATTI
Silnik CHAMPION Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DYS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) DYS
Silnik EPS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HEPU Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPSA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) KW
Silnik METZGER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) METZGER
Silnik NTY Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) NÜRAL
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) SWAG
Silnik TEDGUM Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 205KM, 151kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AE

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96387B
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96387B
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 36,00
Materiał: Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]: 5,00
Średnica zewnętrzna [mm]: 10,05
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95040
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95040
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 94,00
Materiał: Stal chromowo-krzemowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]: 27,20
Średnica trzonka zaworu [mm]: 5,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95041
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95041
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 94,00
Materiał: Bimetal
Materiał: Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]: 24,60
Średnica trzonka zaworu [mm]: 5,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Materiał trzonka zaworu: Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
FOL152
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL152
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Lokalizacja w aucie: Wlot
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FOL216
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL216
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
CAM978
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
CAM978
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Materiał: Stal
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1993,00 zł
1208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
CAM977
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
CAM977
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Wlot
Materiał: Stal
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2186,00 zł
1325,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze