Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Silnik ELRING Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik HENGST FILTER Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik SWAG Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik BLUE PRINT Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik MAHLE Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik OEM Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik SKF Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Silnik KNECHT Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik PURFLUX Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik BREMI Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik HELLA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik K&N FILTERS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik PAYEN Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik TOPRAN Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik AE Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik EPS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik FA1 Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Silnik HART Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Silnik IPD Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MEAT & DORIA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METELLI Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MOBILETRON Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTAIR TURBO Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTORAD Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NPS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NPS
Silnik NTY Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 (G30, F90) 540 d Mild-Hybrid xDrive sedan 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96387B
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96387B
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  36,00
Materiał:  Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]:  5,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  10,05
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95040
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95040
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  94,00
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  27,20
Średnica trzonka zaworu [mm]:  5,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95041
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95041
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  94,00
Materiał:  Bimetal
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  24,60
Średnica trzonka zaworu [mm]:  5,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FOL216
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL216
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze