Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik OEM Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) FACET
Silnik MAXGEAR Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) AJUSA
Silnik AMC FILTER Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik COMLINE Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) DR!VE+
Silnik EPS Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) GATES
Silnik GK Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) GK
Silnik HEPU Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) MAHLE
Silnik MOTUL Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) MOTUL
Silnik NRF Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) NRF
Silnik PURRO Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid SUV 298KM, 219kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2023.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F 00V C17 503
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 00V C17 503
Jednostka:
sztuka
Preparat paliwowy: Common Rail (CR)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 264
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 264
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 140
Średnica zewnętrzna [mm]: 53,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 44
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
F 026 400 615
dostępny
4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 615
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 272
Szerokość [mm]: 220
Wysokość [mm]: 68
Ilość: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 486
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 486
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z tyłu
Napięcie [V]: 12
Cisnienie [bar]: 0,12
Wydatek [l/h]: 800
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 392 023 487
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 392 023 487
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Cisnienie [bar]: 0,12
Ciśnienie pracy [bar]: 0,12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 412,00 zł
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
0 281 006 597
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 281 006 597
Jednostka:
sztuka
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 772,00 zł
429,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze