Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02)

Silnik ELRING Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) ELRING
Silnik FILTRON Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) FILTRON
Silnik REINZ Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) REINZ
Silnik EUROREPAR Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) EUROREPAR
Silnik BOSCH Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) KAMOKA
Silnik FA1 Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) FA1
Silnik MASTER-SPORT Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MAXGEAR
Silnik MANN-FILTER Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MANN-FILTER
Silnik VAICO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) VAICO
Silnik HART Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) HART
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) PURRO
Silnik SNR Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) SNR
Silnik SWAG Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) SWAG
Silnik UFI Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) UFI
Silnik VEMO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) VEMO
Silnik A.B.S. Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) A.B.S.
Silnik AE Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) AE
Silnik AJUSA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) DRIVE +
Silnik ENERGY Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) ENERGY
Silnik ERA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) ERA
Silnik FAI AUTOPARTS Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) FAST
Silnik FRAM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) FRAM
Silnik FRECCIA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) FRECCIA
Silnik GATES Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) GATES
Silnik GLASER Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) GLASER
Silnik GLYCO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) GOETZE
Silnik GSP Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) GSP
Silnik HENGST FILTER Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) HOFFER
Silnik IPARTS Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) IPARTS
Silnik IPSA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) IPSA
Silnik JAPANPARTS Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) JAPKO
Silnik JPN Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) JPN
Silnik KAVO PARTS Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) KAVO PARTS
Silnik KAWE Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) KAWE
Silnik KING Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) KING
Silnik KNECHT Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) METELLI
Silnik NTY Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) NTY
Silnik NÜRAL Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) NÜRAL
Silnik OEM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) OEM
Silnik OPTIMA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) OPTIMAL
Silnik PAYEN Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) PAYEN
Silnik PIERBURG Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) PIERBURG
Silnik PURFLUX Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) SIDAT
Silnik SOFIMA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) SOFIMA
Silnik TRISCAN Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WIX FILTERS Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 0.9 iE (170CF) Nadwozie pełne / liftback 39KM, 29kW, benzyna (1991.07 - 1998.02) WIX FILTERS
Producent:VAICO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V25-1756
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-1756
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1 550 024
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Gwint zewn. [mm]:  M22 x 1,5
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiar gwintu:  M22 x 1,5
Rozmiar klucza:  12
Skok gwintu [mm]:  1,5
Długość [mm]:  13
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Powierzchnia:  Ocynkowany
Długość gwintu [mm]:  13
Ciężar [kg]:  0,134
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V24-0020
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V24-0020
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  79
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica [mm]:  78
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z dwoma zaworami zwrotnymi
Ciężar [kg]:  0,3847
Szerokość opakowania [cm]:  7,2
Wysokość opakowania [cm]:  8,1
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V24-0944
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V24-0944
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Ilość montowana w aucie:  1
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,3
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Głębokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze