Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik EPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PIERBURG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik AKRON-MALÒ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik FAE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.0 EcoBoost mHEV Kombi 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 279
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 279
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 62
Wymiar gwintu: 3/4" 16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 150
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
0 261 231 288
dostępny
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 261 231 288
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
F 026 400 672
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 672
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 270
Szerokość [mm]: 206,5
Wysokość [mm]: 42,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 087
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 087
Jednostka:
sztuka
Ilość żeber: 6
Długość [mm]: 1250
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
0 986 280 601
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 280 601
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
0 261 230 493
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 261 230 493
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 030 07P
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 030 07P
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 270,00 zł
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 017 585
niedostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 017 585
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 526,00 zł
277,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze