Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) GATES
Silnik BOSCH Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) BOSCH
Silnik AJUSA Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) AJUSA
Silnik AMC FILTER Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) AMC FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) COOPERSFIAAM
Silnik ERISTIC Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) ERISTIC
Silnik FAI AUTOPARTS Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) FRAM
Silnik HART Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) HART
Silnik IPSA Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) IPSA
Silnik KAVO PARTS Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) KAVO PARTS
Silnik KING Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik MISFAT Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) MISFAT
Silnik NIPPARTS Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) NIPPARTS
Silnik NPS Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) NPS
Silnik PAYEN Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) PAYEN
Silnik PIERBURG Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) PIERBURG
Silnik PURFLUX Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) TRISCAN
Silnik VALEO Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1983.09) VALEO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 567
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 567
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 10
Długość [mm]: 950
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze