Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MANN-FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BOSCH
Silnik KAMOKA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik AJUSA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik JAPANPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik BLUE PRINT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik ASHIKA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) ASHIKA
Silnik MAHLE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MAHLE
Silnik OEM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) OEM
Silnik FEBEST Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FEBEST
Silnik PURFLUX Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) UFI
Silnik SCT - MANNOL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik MOTUL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MOTUL
Silnik VAICO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VAICO
Silnik MAGNETI MARELLI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CLEAN FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik HART Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HART
Silnik PURRO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) PURRO
Silnik FACET Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FACET
Silnik KOLBENSCHMIDT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MULLER FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PAYEN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) PAYEN
Silnik SOFIMA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) SOFIMA
Silnik ACKOJA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BIRTH Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) DR!VE+
Silnik DYS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) DYS
Silnik EPS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) GSP
Silnik HELLA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPKO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) JAPKO
Silnik KAVO PARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KAWE
Silnik KW Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik NISSENS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) NPS
Silnik NRF Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) NRF
Silnik NTY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QFIX Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) RAVENOL
Silnik STONE-JAPAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VEMO
Silnik VIC Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VIC
Silnik WIX FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 e-CVT Hybrid (RT5) SUV 215KM, 158kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:OEM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12210-PZ1-004
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
12210-PZ1-004
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 10,9
Wysokość [mm]: 10
Lokalizacja w aucie: Od pokrywy głowicy silnika do glowicy silnika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12211-PZ1-004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
12211-PZ1-004
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Od pokrywy głowicy silnika do glowicy silnika
Średnica wewnętrzna [mm]: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 10,9
Wysokość [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15400-PLM-A01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
15400-PLM-A01
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 86,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 69,0
Gwint wewnętrzny [mm]: M20 x 1,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 62,5
Ciężar [kg]: 0,250
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze