Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik AKRON-MALÒ Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) ALCO FILTER
Silnik BGA Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) BGA
Silnik CHAMPION Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) CLEAN FILTERS
Silnik COOPERSFIAAM Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) DENCKERMANN
Silnik FAE Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FILTRON Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) FILTRON
Silnik FLENNOR Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) FLENNOR
Silnik FRAM Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) FRAM
Silnik GATES Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) GATES
Silnik GLYCO Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) GLYCO
Silnik HART Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) HART
Silnik HENGST FILTER Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) LUCAS
Silnik MAHLE Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) MAXGEAR
Silnik MISFAT Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) MISFAT
Silnik NPS Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) NPS
Silnik PAYEN Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) PAYEN
Silnik PURFLUX Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) TRISCAN
Silnik UFI Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) UFI
Silnik VAICO Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) VAICO
Silnik VEYANCE Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Jaguar E-TYPE 3.8 (Series1) coupe 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 50D
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 50D
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica [mm]: 69,8
Wysokość [mm]: 152
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 33
Średnica wewnętrzna 3 [mm]: 33,3
Ciężar netto [g]: 155,0
Ciężar netto [g]: 287
Długożć opakowania [cm]: 7,4
Szerokość opakowania [cm]: 7,40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 190
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 190
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 129
Średnica zewnętrzna [mm]: 195,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 120
Średnica 4 [mm]: 139,5
Średnica 3 [mm]: 120,0
Szerokość opakowania [cm]: 13,00
Długożć opakowania [cm]: 19,5
Wysokość opakowania [cm]: 19,50
Ciężar netto [g]: 435,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 292,00 zł
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze