Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BLUE PRINT do Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik FA1 Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik AJUSA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik INA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) INA
Silnik KNECHT Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik VAICO Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ESEN SKV
Silnik MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Silnik UFI Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik KAMOKA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik TOPRAN Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik ASHIKA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik BTA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BTA
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik HELLA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PAYEN Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik SOFIMA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik AE Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DYS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DYS
Silnik ENERGY Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik ET ENGINETEAM Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Silnik LUK Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NE Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SNR
Silnik TEDGUM Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) 300 e 4-matic (253.953) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BLUE PRINT

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADA100105
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADA100105
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,5
Średnica wewnętrzna [mm]: 14,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 20,0
DIN / ISO: 7603 A/CU
Materiał: Miedz
Ciężar [kg]: 0,001
Dla numeru OE: 007603 014106
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADA100103
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADA100103
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 33
Średnica zewnętrzna [mm]: 19,0
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]: 20
Jakosć/Klasa: 8.8
Rozmiar klucza: 13
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Materiał: Stal
Długożć żruby pod główką [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0,040
Dla numeru OE: 111 997 03 30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
4.5 (22 ocen)
Kod produktu:
ADU172222
dostępny
4.5 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADU172222
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 276
Szerokość [mm]: 177,0
Wysokość [mm]: 43
Ciężar [kg]: 0,27
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
4.5 (22 ocen)
Kod produktu:
ADBP220019
dostępny
4.5 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP220019
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 258,5
Szerokość [mm]: 136,5
Wysokość [mm]: 110
Ciężar [kg]: 0,268
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
5.0 (11 ocen)
Kod produktu:
ADN12140
niedostępny
5.0 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADN12140
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica wewnętrzna [mm]: 28,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 63,0
Ciężar [kg]: 0,05
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze