Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie)

Silnik CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CASTROL
Silnik REINZ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik BTA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik INA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) INA
Silnik AE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AE
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGATTI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BUGATTI
Silnik BUGIAD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTITECH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik DRI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DRI
Silnik DYS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DYS
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MOTORAD
Silnik NE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NK
Silnik NPS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PRASCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PRASCO
Silnik PURFLUX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SNR
Silnik TMI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
HU 6028 z
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
HU 6028 z
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wysokość [mm]:  201
Średnica wewnętrzna [mm]:  15
Średnica zewnętrzna [mm]:  54
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  54
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  21
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
HU 6020 z
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
HU 6020 z
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wysokość [mm]:  190
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  54
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 33 050
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 33 050
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  322
Szerokość [mm]:  226
Wysokość [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze