Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) AJUSA
Silnik FA1 Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) FA1
Silnik FEBEST Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) FEBEST
Silnik CORTECO Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) CORTECO
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) BLUE PRINT
Silnik HART Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) HART
Silnik OEM Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) OEM
Silnik PAYEN Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) PAYEN
Silnik AE Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) AE
Silnik AMC FILTER Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) AMC FILTER
Silnik AMC Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) AMC
Silnik BGA Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) BGA
Silnik DOKUJI Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) DOKUJI
Silnik ERISTIC Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) ERISTIC
Silnik EUROL Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) GATES
Silnik GLASER Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) KING
Silnik MAXGEAR Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) MAXGEAR
Silnik NPS Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) NPS
Silnik OYODO Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) OYODO
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D sedan 60KM, 44kW, olej napędowy (1988.01 - 1992.10) TRISCAN
Producent:HART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 587
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 587
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 13
Długość [mm]: 1025
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
720 293
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
720 293
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość [mm]: 8
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Średnica zewnętrzna [mm]: 50
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 613
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 613
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 13
Długość [mm]: 1000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze