Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie)

Silnik HELLA Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) HELLA
Silnik AKS DASIS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) DELPHI
Silnik EPS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) EPS
Silnik FRAM Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) FRAM
Silnik HC-CARGO Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) HC-CARGO
Silnik JP GROUP Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MISFAT Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) NTY
Silnik PURFLUX Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik TRISCAN Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 64KM, 47kW, elektryczny (2009.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:MAHLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
ELECTRIC VEHICLE
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
ELECTRIC VEHICLE
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze