Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL do Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08)

Silnik EUROREPAR Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) EUROREPAR
Silnik KAMOKA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) KAMOKA
Silnik AJUSA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) AJUSA
Silnik VALEO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) VALEO
Silnik CHAMPION Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) CHAMPION
Silnik DYS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) DYS
Silnik ELRING Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) ELRING
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FAI AUTOPARTS
Silnik OEM Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) OEM
Silnik AE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) AE
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) BORG & BECK
Silnik BOSCH Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) BOSCH
Silnik CAFFARO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) CAFFARO
Silnik CONTINENTAL Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) DAYCO
Silnik EUROL Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) EUROL
Silnik FEBEST Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FEBEST
Silnik FILTRON Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) FILTRON
Silnik GATES Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) GATES
Silnik GLYCO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) GLYCO
Silnik GOETZE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) GOETZE
Silnik HART Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) HART
Silnik KNECHT Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) MAXGEAR
Silnik NPS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) NPS
Silnik NTY Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) PAYEN
Silnik SEIM Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SEIM
Silnik SNR Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) SNR
Silnik TEDGUM Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) TEDGUM
Silnik TRISCAN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.4 liftback 83KM, 61kW, benzyna (1985.10 - 1989.08) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
28.0002-2262.2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL
Kod:
28.0002-2262.2
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Wysokość [mm]:  75,0
Wymiar gwintu:  M 16 X1,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78,0
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze