Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HERTH+BUSS ELPARTS do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) PURFLUX
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GATES
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VAICO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AISIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AISIN
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FRAM
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAWE
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAPCO
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SEIM
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SKF
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277160
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277160
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu, z prawej
Ilość biegunów: 2
Długość kabli: 500
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem termokurczliwym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Szerokosc wtyczki [mm]: 1,5
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Obciążalnożć prądowa [A]: 19
Napięcie robocze [V]: 100
Dla numeru artykułu: 70660022
Dla numeru OE: 1J6 943 021 B
Dla numeru OE: 1JE 943 021
Dla numeru OE: 1K8 943 021 C
Ograniczenia producenta: VAG
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze