Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12)

Silnik FILTRON Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) FILTRON
Silnik ELRING Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) ELRING
Silnik MANN-FILTER Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) CHAMPION
Silnik CORTECO Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) CORTECO
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik KNECHT Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KNECHT
Silnik FA1 Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) FA1
Silnik BOSCH Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) BOSCH
Silnik REINZ Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) REINZ
Silnik OEM Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) OEM
Silnik MAXGEAR Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) AJUSA
Silnik KAMOKA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik AE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) AE
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik GATES Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GATES
Silnik GLYCO Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GLYCO
Silnik HART Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) HART
Silnik JP GROUP Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) JP GROUP
Silnik A.B.S. Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) A.B.S.
Silnik COMLINE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) COOPERS FIAAM
Silnik DT Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) DT
Silnik DYS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) DYS
Silnik FAST Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) FAST
Silnik FRAM Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) FRAM
Silnik GLASER Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GOETZE
Silnik IPARTS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) IPARTS
Silnik IPSA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) IPSA
Silnik KAWE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KAWE
Silnik KING Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KING
Silnik MAPCO Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) MAPCO
Silnik METELLI Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) METELLI
Silnik NPS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) NPS
Silnik OPTIMA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) OPTIMA
Silnik PAYEN Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) SEIM
Silnik TRISCAN Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) UFI
Silnik VEMA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) VEMA
Silnik WIX FILTERS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) WIX FILTERS
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
968.330.100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
968.330.010
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze