Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EPS do Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SWAG
Silnik ELRING Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) AJUSA
Silnik OEM Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) OEM
Silnik VAICO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VAICO
Silnik CORTECO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) CORTECO
Silnik METZGER Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) METZGER
Silnik BOSCH Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FA1
Silnik METALCAUCHO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik AUTOMEGA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik ESEN SKV Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ESEN SKV
Silnik KAMOKA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik VIKA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VIKA
Silnik EPS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) EPS
Silnik JP GROUP Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) JP GROUP
Silnik MEAT & DORIA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik DELPHI Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ET ENGINETEAM Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik FACET Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FACET
Silnik GATES Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HELLA
Silnik PAYEN Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VALEO
Silnik VEMO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VEMO
Silnik ABAKUS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AUTLOG Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BREMI
Silnik BUGATTI Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BUGATTI
Silnik BUGIAD Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) CASTROL
Silnik CONTINENTAL/VDO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FAE
Silnik FILTRON Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) IJS GROUP
Silnik JC PREMIUM Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik KAWE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) NRF
Silnik NTY Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRICLO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) TRICLO
Silnik TRISCAN Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WALKER PRODUCTS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EPS

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.800.139
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.800.139
Jednostka:
sztuka
Cisnienie [bar]: 1
Wymiar gwintu: M10x1
Rozmiar klucza: 24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.800.174
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.800.174
Jednostka:
sztuka
Cisnienie [bar]: 0
Wymiar gwintu: M10x1
Rozmiar klucza: 24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.998.413
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.998.413
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej
Długość kabli: 650
Ilość przewodów: 5
Sonda lambda: Ogrzewana
Sonda lambda: Sonda planarna
Sonda lambda: Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 592,00 zł
320,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.998.462
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.998.462
Jednostka:
sztuka
Długość kabli: 1300
Ilość przewodów: 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
Sonda lambda: Ogrzewana
Sonda lambda: Sonda planarna
Sonda lambda: Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 642,00 zł
347,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.953.774
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.953.774
Jednostka:
sztuka
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 179,00 zł
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.953.772
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.953.772
Jednostka:
sztuka
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 26,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.800.236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.800.236
Jednostka:
sztuka
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 87,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 668,00 zł
361,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze