Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów HERTH+BUSS ELPARTS do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Skrzynia Biegów CORTECO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CORTECO
Skrzynia Biegów MANN-FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Skrzynia Biegów MAHLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Skrzynia Biegów TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Skrzynia Biegów DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Skrzynia Biegów DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów GSP Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Skrzynia Biegów HENGST FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Skrzynia Biegów HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Skrzynia Biegów KNECHT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Skrzynia Biegów LEMFÖRDER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Skrzynia Biegów MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Skrzynia Biegów METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów NISSENS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Skrzynia Biegów NRF Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Skrzynia Biegów NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Skrzynia Biegów SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Skrzynia Biegów VAN WEZEL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAN WEZEL
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277454
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277454
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 233,00 zł
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Sportshift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Różne oblicza skrzyni biegów Sportshift. Z czym tak naprawdę mamy tu do czynienia? Jak wygląda eksploatacja Sportshift?

Dla zdecydowanej większości kierowców skrzynia biegów Sportshift jest po prostu kolejną wersją dość popularnej przekładni półautomatycznej. Gdy jednak ktoś zaczyna bardziej interesować się tematem, może wpaść w niemałą dezorientację. Dlaczego?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Volvo Geartronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Czy Volvo straciło na renomie po wprowadzeniu skrzyni biegów Geartronic? Jakim awariom ulega i jak wygląda ich naprawa?

Kiedyś w branży motoryzacyjnej mówiło się o niemieckiej solidności. Później doszła do tego również japońska trwałość. Dziś wiemy już, że nawet ta japońska trwałość nie zawsze jest taka trwała, co pokazuje m.in. przykład skrzyni biegów Geartronic od Volvo.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów TouchShift (Mercedes) - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Zamieszanie wokół skrzyni biegów TouchShift używanej przez Mercedesa. Co powinniście wiedzieć o jej naprawach i kosztach?

Skrzynia biegów TouchShift to kolejny przykład na to, jak wiele ciągle jeszcze musimy się nauczyć o stosowanych w motoryzacji rozwiązaniach. Niby bowiem wszystko jest tu jasne i proste, a wciąż mamy z tą przekładnią jakieś problemy. W dużej mierze jest to jednak zasługa samych producentów.

czytaj więcej >
FAQ: Olej w skrzyni biegów - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Wokół oleju przekładniowego w ciągu ostatnich kilkunastu lat narosła cała masa mitów i nieporozumień. Mity te dotyczą konieczności wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, sposobów, w jaki należałoby taką wymianę przeprowadzić oraz czasu, po jakim miałaby nastąpić. Jak wyglądają fakty związane z każdym z tych tematów?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze