Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia CS GERMANY do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia TRW Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) TRW
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia EIBACH Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) EIBACH
Sprężyny zawieszenia HART Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) HART
Sprężyny zawieszenia IPSA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) IPSA
Sprężyny zawieszenia JAMEX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) JAMEX
Sprężyny zawieszenia JP GROUP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) JP GROUP
Sprężyny zawieszenia KILEN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) KILEN
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia MONROE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) MONROE
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) SACHS
Sprężyny zawieszenia SKF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1989.07 - 1993.12) TRISCAN
Producent:CS GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CS GERMANY
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
14.873.305
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CS GERMANY
Kod:
14.873.305
Jednostka:
sztuka
Projekt resora: Sprężyna zwojowa
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 223,00 zł
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze