Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia BENDIX do Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia ASHIKA Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia BENDIX Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) BENDIX
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia BLIC Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) BLIC
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia EIBACH Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) EIBACH
Sprężyny zawieszenia HART Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) HART
Sprężyny zawieszenia IPARTS Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) IPARTS
Sprężyny zawieszenia IPSA Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) IPSA
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) JAPKO
Sprężyny zawieszenia JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) JP GROUP
Sprężyny zawieszenia KILEN Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) KILEN
Sprężyny zawieszenia KLOKKERHOLM Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) KLOKKERHOLM
Sprężyny zawieszenia KYB Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MAGNUM TECHNOLOGY Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) MAGNUM TECHNOLOGY
Sprężyny zawieszenia MAPCO Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) MAPCO
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia METZGER Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) METZGER
Sprężyny zawieszenia MEYLE Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) MEYLE
Sprężyny zawieszenia MONROE Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) MONROE
Sprężyny zawieszenia NK Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) NK
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) SACHS
Sprężyny zawieszenia SBS Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) SBS
Sprężyny zawieszenia SKF Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TOPRAN Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) TOPRAN
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) TRISCAN
Sprężyny zawieszenia TRW Vw GOLF I (17) 1.5 D liftback 50KM, 37kW, olej napędowy (1976.08 - 1980.07) TRW
Producent:BENDIX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
030720B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
030720B
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
030721B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
030721B
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
030724B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
030724B
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze