Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem BOSCH do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sterowanie Silnikiem ELRING Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELRING
Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem AE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AE
Sterowanie Silnikiem BGA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BGA
Sterowanie Silnikiem BOSCH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOSCH
Sterowanie Silnikiem CONTINENTAL CTAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Sterowanie Silnikiem CORTECO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CORTECO
Sterowanie Silnikiem DAYCO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DAYCO
Sterowanie Silnikiem DOLZ Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DOLZ
Sterowanie Silnikiem ET ENGINETEAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Sterowanie Silnikiem FAI AUTOPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Sterowanie Silnikiem FAST Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAST
Sterowanie Silnikiem FRECCIA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRECCIA
Sterowanie Silnikiem GATES Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GATES
Sterowanie Silnikiem HEPU Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HEPU
Sterowanie Silnikiem IJS GROUP Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IJS GROUP
Sterowanie Silnikiem IPD Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPD
Sterowanie Silnikiem IPSA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPSA
Sterowanie Silnikiem KLOKKERHOLM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KLOKKERHOLM
Sterowanie Silnikiem NE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NE
Sterowanie Silnikiem NTY Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NTY
Sterowanie Silnikiem RUVILLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) RUVILLE
Sterowanie Silnikiem SKF Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SKF
Sterowanie Silnikiem SWAG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Sterowanie Silnikiem TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Sterowanie Silnikiem TRW ENGINE COMPONENT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Sterowanie Silnikiem VAICO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAICO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 816
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 816
Jednostka:
sztuka
Ilość zębów: 103
Długość [mm]: 981
Szerokość [mm]: 16
Podział zębów: 9,525
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 249,00 zł
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze