Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka JP GROUP do Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) FA1
Turbosprężarka ELRING Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) TOPRAN
Turbosprężarka NISSENS Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) NISSENS
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) VICTOR REINZ
Turbosprężarka AJUSA Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) DELPHI
Turbosprężarka DRI Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) LRT
Turbosprężarka LUCAS Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) TMI
Turbosprężarka VAICO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) VAICO
Turbosprężarka VEMO Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) VEMO
Turbosprężarka VIKA Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T quattro sedan 180KM, 132kW, benzyna (1997.12 - 2000.11) VIKA
Producent:JP GROUP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1117400500
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1117400500
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2025,00 zł
1227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1117751610
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1117751610
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1117600400
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1117600400
Jednostka:
sztuka
Dopływ/Odpływ: Dla przepływu w przód
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 601,00 zł
325,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze