Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) AJUSA
Turbosprężarka BORSEHUNG Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) FA1
Turbosprężarka GARRETT Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) NRF
Turbosprężarka NTY Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.7 TDI Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2008.06 - 2012.03) TMI
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390005
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390005
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z lewej, z przodu
Napięcie [V]: 12
Ilość biegunów: 3
Tryb pracy: Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze