Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TFSI Mild Hybrid kabriolet 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TFSI Mild Hybrid kabriolet 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TFSI Mild Hybrid kabriolet 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TFSI Mild Hybrid kabriolet 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) FA1
Turbosprężarka NISSENS Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TFSI Mild Hybrid kabriolet 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TFSI Mild Hybrid kabriolet 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TFSI Mild Hybrid kabriolet 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Producent:NRF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390052
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390052
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z lewej, z prawej
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 401,00 zł
211,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390061
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390061
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś tylna strona lewa, z tyłu, z prawej, z lewej
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 485,00 zł
255,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze