Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) ERA
Turbosprężarka FA1 Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 1 coupe (E82) M coupe 340KM, 250kW, benzyna (2011.03 - 2012.06) VICTOR REINZ
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EGR-BM-018
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
EGR-BM-018
Jednostka:
sztuka
Ilość połączeń: 2
Numer seryjny: EGR-BM-018
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 253,00 zł
129,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze