Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) PIERBURG
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) ENERGY
Turbosprężarka ERA Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) ERA
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) GARRETT
Turbosprężarka HART Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) JPN
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) NISSENS
Turbosprężarka NTY Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) NTY
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 (E90) 325 d sedan 197KM, 145kW, olej napędowy (2006.09 - 2010.02) VICTOR REINZ
Producent:NISSENS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93531
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93531
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
Opcja wyposażenia: FIRST FIT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4452,00 zł
2968,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935271
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935271
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Wlot
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 490,00 zł
258,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze