Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BOSCH Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Turbosprężarka DRI Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka LUCAS Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka NRF Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Turbosprężarka TMI Bmw 5 (G30, F90) 530 i Mild-Hybrid sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TMI
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA8940202
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA8940202
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kolektorem wydechowym
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]:  9,1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze