Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FAST do Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie)

Turbosprężarka DR.MOTOR Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka AJUSA Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FAST Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) FAST
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUKAS Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MAXGEAR Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka METALCAUCHO Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TURBO MOTOR Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Dacia LOGAN MCV II 1.5 dCi Kombi 84KM, 63kW, olej napędowy (2013.02 - obecnie) VAICO
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT63510
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT63510
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
1052,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze