Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) NISSENS
Turbosprężarka VEMO Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) VEMO
Turbosprężarka AJUSA Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) ERA
Turbosprężarka FA1 Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) FA1
Turbosprężarka FAE Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) FAE
Turbosprężarka FAST Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MAHLE
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MAXGEAR
Turbosprężarka METALCAUCHO Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) VICTOR REINZ
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.00607.02.0
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.00607.02.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z filtrem
Techniczny numer informacyjny:  SI 0096
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 384,00 zł
202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze