Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) NISSENS
Turbosprężarka VEMO Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) VEMO
Turbosprężarka AJUSA Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) ERA
Turbosprężarka FA1 Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) FA1
Turbosprężarka FAE Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) FAE
Turbosprężarka FAST Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MAHLE
Turbosprężarka MAXGEAR Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MAXGEAR
Turbosprężarka METALCAUCHO Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Fiat STILO (192_) 1.9 D Multijet liftback 120KM, 88kW, olej napędowy (2005.09 - 2006.11) VICTOR REINZ
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.00607.02.0
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.00607.02.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z filtrem
Techniczny numer informacyjny: SI 0096
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 390,00 zł
205,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze