Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12)

Turbosprężarka FA1 Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) GARRETT
Turbosprężarka AJUSA Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) KAMOKA
Turbosprężarka LUKAS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) LUKAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) NTY
Turbosprężarka SASIC Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TURBO MOTOR Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) TURBO MOTOR
Producent:AJUSA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OP10148
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10148
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1447084
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
290,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
JTC11476
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11476
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze