Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka LUCAS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 185KM, 136kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TMI
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA8384173
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA8384173
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Ciężar netto [kg]: 5,7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik TMI Silnik Ford Silnik TMI Ford Silnik Ford TOURNEO Silnik TMI Ford TOURNEO Silnik Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) Silnik TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) Silnik Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Silnik TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem TMI Zasilanie Powietrzem Ford Zasilanie Powietrzem TMI Ford Zasilanie Powietrzem Ford TOURNEO Zasilanie Powietrzem TMI Ford TOURNEO Zasilanie Powietrzem Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) Zasilanie Powietrzem TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) Zasilanie Powietrzem Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Zasilanie Powietrzem TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Doładowanie Doładowanie TMI Doładowanie Ford Doładowanie TMI Ford Doładowanie Ford TOURNEO Doładowanie TMI Ford TOURNEO Doładowanie Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) Doładowanie TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) Doładowanie Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Doładowanie TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Turbosprężarka Turbosprężarka TMI Turbosprężarka Ford Turbosprężarka TMI Ford Turbosprężarka Ford TOURNEO Turbosprężarka TMI Ford TOURNEO Turbosprężarka Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) Turbosprężarka TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) Turbosprężarka Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Części TMI Części Ford Części Ford TOURNEO Części Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) Części Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze