Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SASIC do Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) FA1
Turbosprężarka FAST Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) FAST
Turbosprężarka LUCAS Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MAHLE Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) MAHLE
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.4 TDE Skrzynia 115KM, 85kW, olej napędowy (2004.03 - 2006.05) VICTOR REINZ
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820191
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820191
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Mit 4913506115
Dla numeru OE: 3440070
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820186
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820186
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Mit 3C1Q6K682EB
Ograniczenia producenta: Mit 4913506017
Ograniczenia producenta: Mit 5510691
Dla numeru OE: 2004524
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze