Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka GK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) TOPRAN
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
813.240
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
813.240
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 540,00 zł
284,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik ELRING Silnik Mercedes-benz Silnik ELRING Mercedes-benz Silnik Mercedes-benz KLASA E Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E Silnik Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) Silnik Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem ELRING Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz Zasilanie Powietrzem ELRING Mercedes-benz Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz KLASA E Zasilanie Powietrzem ELRING Mercedes-benz KLASA E Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) Zasilanie Powietrzem ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) Zasilanie Powietrzem Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) Zasilanie Powietrzem ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) Doładowanie Doładowanie ELRING Doładowanie Mercedes-benz Doładowanie ELRING Mercedes-benz Doładowanie Mercedes-benz KLASA E Doładowanie ELRING Mercedes-benz KLASA E Doładowanie Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) Doładowanie ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) Doładowanie Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) Doładowanie ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) Turbosprężarka Turbosprężarka ELRING Turbosprężarka Mercedes-benz Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz Turbosprężarka Mercedes-benz KLASA E Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E Turbosprężarka Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) Turbosprężarka Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420) Części ELRING Części Mercedes-benz Części Mercedes-benz KLASA E Części Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) Części Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 d (238.420)

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze