Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) FA1
Turbosprężarka FAST Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) FAST
Turbosprężarka GARRETT Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) MAHLE
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA M (W164) ML 300 CDI 4-matic (164.121) SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.02 - 2011.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-ME-001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-ME-001
Jednostka:
sztuka
Ciężar netto [g]: 100
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Norma emisji spalin: Euro 4
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Zawiera komplet uszczelek
Numer seryjny: ECD-ME-001
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1176,00 zł
672,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-ME-000A
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-ME-000A
Jednostka:
sztuka
Ciężar netto [g]: 360
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Norma emisji spalin: Euro 4
Numer seryjny: ECD-ME-000A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1183,00 zł
676,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze