Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GARRETT Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) NPS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 95KM, 70kW, olej napędowy (2016.03 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA54359700027
niedostępny
Kaucja: 515,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA54359700027
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta: BorgWarner/KKK
Ciężar netto [kg]: 5,6
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3165,00 zł
1978,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 515,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA8220887
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA8220887
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Ciężar netto [kg]: 5
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze