Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) TOPRAN
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) ENERGY
Turbosprężarka FA1 Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) FA1
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) GARRETT
Turbosprężarka HART Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) HART
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) HOFFER
Turbosprężarka JPN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) JPN
Turbosprężarka KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) NTY
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 Kombi 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.04) VICTOR REINZ
Producent:GARRETT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
706977-5001S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
706977-5001S
Norma emisji spalin: Euro 3
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj urządzenia ładującego: Z regulacją ciśn. ładow. zaworem wastegate
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze