Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TOPRAN do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) ELRING
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) PIERBURG
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) ENERGY
Turbosprężarka FA1 Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) FA1
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) GARRETT
Turbosprężarka HART Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) HART
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) HOFFER
Turbosprężarka JPN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) JPN
Turbosprężarka LRT Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka REINZ Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.10) VEMO
Producent:TOPRAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0)
Kod produktu:
723 191
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
723 191
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka stalowa
Dopływ/Odpływ:  Dla przepływu wstecznego
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze