Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka BORG & BECK do Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) TOPRAN
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka TURBORAIL Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) DELPHI
Turbosprężarka DRI Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) FA1
Turbosprężarka HOFFER Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) LRT
Turbosprężarka LUCAS Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) VAICO
Turbosprężarka VEMO Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) VIKA
Producent:BORG & BECK

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BHC1003S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1003S
Szerokość [mm]: 12
Ilość: 1
Średnica od [mm]: 50
Średnica do [mm]: 70
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BHC2008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC2008
Ilość: 5
Średnica od [mm]: 71
Średnica do [mm]: 64
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BHC2008S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC2008S
Ilość: 1
Średnica od [mm]: 71
Średnica do [mm]: 64
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BHC1003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1003
Szerokość [mm]: 12
Ilość: 10
Średnica od [mm]: 50
Średnica do [mm]: 70
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BHC1107
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1107
Szerokość [mm]: 20
Ilość: 5
Średnica od [mm]: 59
Średnica do [mm]: 63
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BHC1107S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1107S
Szerokość [mm]: 20
Ilość: 1
Średnica od [mm]: 59
Średnica do [mm]: 63
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze