Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka TOPRAN Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) TOPRAN
Turbosprężarka ELRING Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ELRING
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka AJUSA Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) GARRETT
Turbosprężarka GLASER Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) GLASER
Turbosprężarka HOFFER Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) TMI
Turbosprężarka VAICO Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) VICTOR REINZ
Producent:AJUSA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10378
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10378
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 045145771K
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10249
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10249
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 045145771E
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 450,00 zł
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11534
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11534
Jednostka:
komplet
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki: Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 359,00 zł
183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze