Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HOFFER do Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12)

Turbosprężarka NISSENS Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) METZGER
Turbosprężarka NTY Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) NTY
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT-FISPA Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) SIDAT-FISPA
Turbosprężarka TMI Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Volvo S60 II (134) D5 sedan 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) VEMO
Producent:HOFFER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8029520
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
8029520
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
506,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
65001369
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
65001369
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
65001370
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
65001370
Dla numeru OE:  31293086*
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze