Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05)

Turbosprężarka AJUSA Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) DRI
Turbosprężarka ELRING Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka NISSENS Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) PIERBURG
Turbosprężarka SIDAT Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo V60 I (155, 157) 2.0 D4 Drive-E Polestar Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) TMI
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729122560
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729122560
Rodzaj urządzenia ładującego:  Regulowane 2-stopniowe ładowanie
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Strona niskiego ciśnienia
Wersja:  Part of biturbo
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Ciężar netto [kg]:  6,7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze