Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GK do Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) NRF
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw GOLF SPORTSVAN VII (AM1, AN1) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.02 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:GK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998237S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998237S
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu, z prawej, z lewej
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 5Q0 965 561 B
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998237
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998237
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu, z prawej, z lewej
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 5Q0 965 561 B
Dla numeru OE: 65 06500 0000
Do 100 dni na zwrot
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
998261
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998261
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 5G0 965 567
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze