Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka DR!VE+ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DR!VE+
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka REINZ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 1.4 TSI liftback 122KM, 90kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TURBORAIL
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729108210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729108210
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Mitsubishi
Ciężar netto [kg]:  4,9
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze