Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05) DELPHI
Turbosprężarka FA1 Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05) FA1
Turbosprężarka GARRETT Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05) GARRETT
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05) SIDAT
Turbosprężarka TURBORAIL Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (1997.07 - 2003.05) VICTOR REINZ
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110250
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110250
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy: KT110250E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT110250E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT110250E
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze