Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) FA1
Turbosprężarka ELRING Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) TOPRAN
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) NISSENS
Turbosprężarka VAICO Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) VAICO
Turbosprężarka TURBORAIL Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) VICTOR REINZ
Turbosprężarka AJUSA Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) DELPHI
Turbosprężarka DRI Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) TMI
Turbosprężarka VEMO Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) VEMO
Turbosprężarka VIKA Vw PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1997.05 - 2000.11) VIKA
Producent:NISSENS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93021
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93021
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Opcja wyposażenia: FIRST FIT
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2325,00 zł
1409,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935040
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935040
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Wlot
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 889,00 zł
508,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935039
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935039
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Wlot
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1122,00 zł
641,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze