Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy JURID do Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Hamulcowy BREMBO Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy FERODO Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy BOSCH Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy TRW Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy EUROREPAR Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy HART Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy IPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy JURID Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy TMI Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) 2.0 Kombi 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
573627J
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
573627J
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Grubość [mm]: 15,5
Oznaczenie kontrolne: R90 Homologated
Długość [mm]: 251
Ciężar [kg]: 3,05
Wysokość 1 [mm]: 105
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez dodatków
System hamulcowy: ATE
Rodzaj połączenia: Pudełko
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zamkiem
Numer WVA: 22402
Numer WVA: 22403
Numer WVA: 22404
Numer WVA: 22405
Długożć opakowania [cm]: 27,5
Szerokość opakowania [cm]: 17,4
Wysokość opakowania [cm]: 11,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 736,00 zł
398,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn hamulcowy w samochodzie? Dolewanie płynu hamulcowego

Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?

Płyn hamulcowy, choć zaliczany do samochodowych płynów eksploatacyjnych, nie ulega zużyciu w podobny sposób, jak olej silnikowy. Jeśli więc zauważycie, że płyn ten zaczyna znikać, należy natychmiast uzupełnić jego poziom, ale nie tylko. Co jeszcze trzeba zrobić?

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze