Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy JURATEK do Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie)

Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy TEXTAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy ATE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ZIMMERMANN
Układ Hamulcowy BREMBO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy IPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy SWAG Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy TRW Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy BOSCH Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy DELPHI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy FERODO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy TOPRAN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Hamulcowy A.B.S. Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy MEYLE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy ASHIKA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ASHIKA
Układ Hamulcowy METZGER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MINTEX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy OEM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy REMSA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) REMSA
Układ Hamulcowy ROTINGER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy ABE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy AUTOMEGA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Hamulcowy BENDIX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BENDIX
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BRECK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BRECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy CHAMPION Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) CHAMPION
Układ Hamulcowy CIFAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) CIFAM
Układ Hamulcowy COMLINE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy DR.MOTOR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) DR.MOTOR
Układ Hamulcowy DRIVE + Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) DRIVE +
Układ Hamulcowy ERT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ERT
Układ Hamulcowy EUROL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FAE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FAE
Układ Hamulcowy FEBEST Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FEBEST
Układ Hamulcowy FREMAX Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FREMAX
Układ Hamulcowy FRENKIT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FRENKIT
Układ Hamulcowy FTE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GIRLING Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy HART Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy HOFFER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) HOFFER
Układ Hamulcowy ICER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy JAPANPARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Hamulcowy JAPKO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JAPKO
Układ Hamulcowy JP GROUP Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy JPN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURATEK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy JURID Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy KAVO PARTS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Hamulcowy KAWE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) KAWE
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy LPR Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MASTER-SPORT
Układ Hamulcowy MEAT & DORIA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Hamulcowy METELLI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) METELLI
Układ Hamulcowy MOBILETRON Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MOBILETRON
Układ Hamulcowy MOTUL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NTY Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy PAGID Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) PAGID
Układ Hamulcowy PROTECHNIC Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) PROTECHNIC
Układ Hamulcowy QUARO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy SAMKO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy TOMEX
 Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TOMEX
Układ Hamulcowy TRISCAN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy VAICO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) VAICO
Układ Hamulcowy VALEO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VALVOLINE Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy VEMO Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 50 TDI Mild Hybrid quattro sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2017.06 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JURATEK

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURATEK
0 (0)
Kod produktu:
VAG209
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURATEK
Kod:
VAG209
Średnica otworu [mm]:  112
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Wysokość [mm]:  36
Ciężar [kg]:  8
Otwór o śr[mm]:  15,2
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  22
Minimalna grubość [mm]:  20,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  330
Średnica otworu centrującego [mm]:  68
Liczba otworów do mocowania:  5
Do 100 dni na zwrot
JURATEK
0 (0)
Kod produktu:
JCP8164
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURATEK
Kod:
JCP8164
Grubość [mm]:  17,5
Szerokość [mm]:  129
Wysokość [mm]:  59
Ciężar [kg]:  1,542
Parzyste numery artykułów:  JCW301
Parzyste numery artykułów:  JCW371
Do 100 dni na zwrot
JURATEK
0 (0)
Kod produktu:
VAG342
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURATEK
Kod:
VAG342
Parzyste numery artykułów:  JCW372
Parzyste numery artykułów:  JCA1429L
Parzyste numery artykułów:  JCA1428L
Średnica zewnętrzna [mm]:  349
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  34
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Parzyste numery artykułów:  JCA1429R
Parzyste numery artykułów:  JCA1428R
Liczba otworów do mocowania:  5
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Średnica otworu [mm]:  112
Średnica otworu centrującego [mm]:  68
Ciężar [kg]:  13,200
Wysokość [mm]:  57,2
Parzyste numery artykułów:  JCP8163
Do 100 dni na zwrot
JURATEK
0 (0)
Kod produktu:
JCP8163
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURATEK
Kod:
JCP8163
Grubość [mm]:  16,8
Szerokość [mm]:  194
Wysokość [mm]:  74
Ciężar [kg]:  2,8
Parzyste numery artykułów:  JCW372
Do 100 dni na zwrot
JURATEK
0 (0)
Kod produktu:
JCP8537
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURATEK
Kod:
JCP8537
Grubość [mm]:  16,3
Szerokość [mm]:  129
Wysokość [mm]:  65
Ciężar [kg]:  1,92
Parzyste numery artykułów:  JCW301
Parzyste numery artykułów:  VAG355
Do 100 dni na zwrot
JURATEK
0 (0)
Kod produktu:
JCW301
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURATEK
Kod:
JCW301
Długość [mm]:  395
Ciężar [kg]:  0,038
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Parzyste numery artykułów:  JCP8537
Do 100 dni na zwrot
JURATEK
0 (0)
Kod produktu:
JCW372
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURATEK
Kod:
JCW372
Długość [mm]:  400
Ciężar [kg]:  0,067
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Parzyste numery artykułów:  JCP8163
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze