Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy ZIMMERMANN do Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie)

Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy TEXTAR Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) ZIMMERMANN
Układ Hamulcowy BOSCH Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy IPARTS Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy BREMBO Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy SWAG Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy DELPHI Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy MAXGEAR Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy OEM Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy BORG & BECK Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy DRI Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy ELSTOCK Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy FERODO Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Hamulcowy KAMOKA Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy METZGER Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MINTEX Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy NK Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy RAICAM Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy TMI Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TRISCAN Volvo XC40 (536) Recharge SUV 252KM, 185kW, elektryczny (2023.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ZIMMERMANN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ZIMMERMANN
4.9 (41)
Kod produktu:
22141.160.1
dostępny
4.9 (41)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ZIMMERMANN
Kod:
22141.160.1
Jednostka:
KPL
System hamulcowy:  ATE
Szerokość [mm]:  122
Wysokość 1 [mm]:  56
Wysokość 2 [mm]:  60
Grubość [mm]:  16
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ZIMMERMANN
4.9 (41)
Kod produktu:
22317.185.1
dostępny
4.9 (41)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ZIMMERMANN
Kod:
22317.185.1
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  ATE-TEVES
Szerokość 1 [mm]:  180
Szerokość 2 [mm]:  181
Wysokość [mm]:  75
Grubość [mm]:  18
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Oznaczenie kontrolne:  ECE R90 APPROVED
Do 100 dni na zwrot
220,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

EMV6 Bosch: uniwersalny płyn hamulcowy - jak stosować

Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?

Wybór odpowiedniego płynu hamulcowego to żaden problem. Wystarczy tylko określić, czy ma być to DOT 3, DOT 4, DOT 4 Super, DOT 4 HP, DOT 5.1… A czy nie można by tego zrobić prościej? Można. Odkąd Bosch wypuścił na rynek swój uniwersalny płyn hamulcowy ENV6, nie musicie przejmować się rozróżnianiem żadnego z powyższych płynów. Zamiast zastanawiać, się który z nich będzie lepszy dla Waszego auta, używacie płynu ENV6. Dlaczego właśnie tego?

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >
Serwo hamulcowe, hamulca - objawy awarii, zasada działania

Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?

Podobno każdy kierowca wie, iż w jego aucie znajduje się serwo hamulcowe, jednak nie każdy ma świadomość tego, czemu ta część służy. Dzieje się tak zapewne dlatego, iż serwo hamulca niezbyt często się psuje i nie wymaga żadnych specjalnych przeglądów. Kiedy jednak się już zepsuje, kierowca poczuje to natychmiast. Dlaczego? Jaką rolę w układzie hamowania pełni serwo? Jakie objawy daje jego awaria? Właśnie na te pytania odpowiemy.

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze