Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SASIC do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) DRI
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) MAPCO
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) MOOG
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) NK
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) TRW
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) VEMA
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9006405
niedostępny
2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9006405
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Dla numeru OE: 60521320
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Wymiar gwintu: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9006238
niedostępny
2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9006238
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Dla numeru OE: 60724204
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze