Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) GSP
Układ Kierowniczy HART Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) HART
Układ Kierowniczy HEPU Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) NK
Układ Kierowniczy OCAP Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Alfa Romeo GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) coupe 202KM, 148kW, benzyna (1995.06 - 1998.09) VEMA
Producent:FAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
841 0089 30
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
841 0089 30
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 55
Materiał: Termoplast
Długość [mm]: 214
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 0940 10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 0940 10
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Wymiar stożka [mm]: 12,6
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozmiar gwintu 2: M10x1,25 A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze